Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

2. nap-"Az a bizonyos cipő"


Tegnap sajnos nem volt módom bejegyezni, de ami kési nem múlik. Második napon kell megbírkózni a felöltözéssel, és azzal az egyszerű, de mégsem olyn könnyű kihívással, hogy a rendszer szerint ajánlott otthon is cipőben lenni. Nekem ez kicsit később került csak az életembe, mert nem volt itthon megfelelő cipőm. Azóta van. Szeretem, és szeretek benne lenni, hogy miért?
1. mert nem lesz vizses a zokni, maikor teregetek a fürdőben, ahol előtte kiplocsálódott(lehet hogy nincs ilyen szó) a víz,
2. nem kersgélem folyton, hogy hol hagytam el épp a papucsomat.
3. Van egy olyan összeszedettség érzetem, ami sokat segít a hatékonyyáválásban.
4. nem fázika lábam(nálunk nem padlófűtés van)

Ez a feladat okozza a legtöbb vitát szerintem, így elmondom, hogy én hogyan is álltam ehhez a dologhoz annnó.

Számomra ez a rendszer a vakon követés miatt működött. Ha elkezdtem volna válogatni a szimpatikus, és nem szimpatikus dolgok között, akkor ma is rendetlenség lenne.
Amikor vezetni tanultam, akkor mondta egy tapasztalt sofőr ismerősöm, hogy szabályt megszegni csak akkor szabad, ha az összes szabályt ismered, és tapasztaltad a fontosságát minden szituációban. Anélkül nincs meg az a rutinod, hogy felmérd hogy mekkora veszély okozol, egy gyors(abb) hajtással, stb. Itt most nem arra bíztatok senkit, hogy ne vegye figyelembe a kressz szabályait, de szerintem mindannyian, akik csak egy kicsit vezettünk már, bíráltunk felül egy egy szituációban szabályokat.
Ebben a redszerben nem életveszély alakul ki a tapasztalatlan változtatások eredményeként szerencsére, de kisebb sikert fogunk elérni, ebben biztos vagyok. A rendszerbe vetett bizalom, a sikerünk kulcsa.(SZERINTEM:D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: