Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

Fly 1. nap-Fényesítés

Mamamis csapat felszállt ma a kifutópályáról, és mindenki rendben halad a célállomás fele:D, ennek nagyon örülök. Nekem két hónapja lett volna az első napom, ha nem a 4. napnál csatlakoztam volna be a dologban:D, de azóta jelentem, behoztam a lemaradást.
1. napi feladat, a mosogató fényesítés. Ki kell pakolni, be kell áztatni, aztán a maradék kosszal megbirkózni. Ezen a ponton követtem el én az első hibát:D, mert gyakorlatilag kisebbfajta nagytakarítást rittyentettem nagy lelkesedésemben a konyhában, ami komoly látványosságokat hozott, de jól el is fáradtam. Eltűnt minden mosatlan, pultok, tűzhely letakarítva, azóta is mondja drága barátnőm, hogy túl maximalista vagyok. De szép lett, és azóta is az.

Ma amellett, hogy sokan kezdenek rendszert termeteni házuk táján, hétfjő volt, úgyhogy a nagy felmosós lakáskényesztetős nap. Mecsináltuk párommal, bár a mosás fronton kicsit elmaradtam, mert a teregetésre nem volt időm, reggel öblítéssel indíthatok, de szerencsére a nagy dolgok a padláson száradnak, így ez a mosásütememet nem befolyásolja.
Az V. zóna kimaradt október hónapból, de a lakásom ezt még nem engedheti meg magának...és mivel egy egész hetem maradt most a kurta I. zónára feltaláltam magam, és a kettőt összevonom. Nálam csak szerdán kezdődik új hónap:D.
Hétvén sem unatkoztam, bár komoly kudarcok értek, és nem sikerült a tervemet megvalósítani. Készülőben van ugyani mágneses falinaptárunk(köszi Muzsi). Hónapok, és napok megvannak, de a hét napjai, zónák, és különböző ikonok még nagyon hiányoznak róla. Megcsináltam... csak... és ez az a rész, amit utálok.. elszállt a program, és vele a munkám, és nem volt még energiám újra nekikezdeni, pedig lehet hogy tök hamar meglenne, mert már megvan a gyakolrlatom, és az összes kép is kiválogatásra került már. Holna jövök a képekkel.
Sok sikert a startolóknak, figyele, és segítek ha kell! KITARTÁS:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: