Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

Zónázgatva

Lassan visszatér családunk a régi kerékvágásba. Ma már csak a konyhát söpörtem fel kint, a többi dolgot anya meg apa intézik mostmár. (a söprést csak azért nem csinálták meg szerintem, mert az ő szemüket nem zavarta, csak én egy kicsit elvetemült vagyok)
A hónap második teljes hete zajlik most nálam, ami a fürdőszobát, és az irodarészt foglalja magában.  Ma este be is hoztam az egy napos lemaradásomat, fürőszoba csillog, villog. Hatalmas elégedettséggel tölt el:D.
Holnap jön az iroda részleg, ami kicsit nagyobb falat lett, mert az asztalom konkrétan nem látszik ki a sok sok cucc alól....na ez nem tetszik, de itt az idő, holnap teszek ellene. Holnap előszőr fogom lecserélni a csékpárnáinkat a második garnitúrára. Egészen jól bírták ezt a másfél hónapot, csak a varrást mint kiderütl egy két helyen extrán meg kell erősítenem, mert ahogy ülünk túl nagy a terhelés, de annyi baj legyen. Nem látszanak koszosnak, de megfogadtam, hogy attól még hogy úgy tűnik rend van, nincs por, tiszta valami, havonta egyszer rendbeteszem, mert miért is kéne megváni hogy elkezdje felfalni a kosz.
Fiacskám ma avatja fel vadi új ágyneműjét, amit egy hete varrtam naki, csak eddig száradt, de egy nap késéssel ma végre felkerült. Nagyon bájos lett szerintem. Nem is tudom, hogy mennyiért lehetne venni ágyneműt ilyen piciben, de a párnája biztos semminek nem illene az álltalam varrt csőpárnára. Ezt most rászabtam.
Egy kis előszele annak hogy mi vár még rám a héten: szombaton 20 vendég érkezik Olivér névnapi bulijára:D, addig még egy Ikea napot is be kell iktatni. Holnap elkészül a laza menü, bár bevallom, nem az evés lesz a fő témája és célja a találkozónak inkább csak nasik lesznek, mert Olivért szeretnémigazából feldobni, hisz imádja a tömeget, a bulit, és ha körülötte forog a világ.

1 megjegyzés:

Tmanyasz írta...

most találtam ide a mamamiról. Képzeld, pont ilyen anyagból varrtam én is a kislányomnak szivacshuzatot a kiságyba és a pelenkázóra! :)

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: