Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

3. zóna



Mai nappal elkezdődött a lakás takarításának 3. zónája.

Hétfő- fürőszoba: szekrények, ablak
Kedd- füdszoba: szaniterek, padló
Szerda- iroda részleg
Csütörtök- gyerek részleg
Péntek- varroda asztal

Természetesen ezen felül marad a napi rutinom, és ma volt a heti lakáskényesztető órám, de erről majd egy külön post szól.
Ma sajnos kicsit lemaradtam, mert felborult a napom, így a lakás felmosása holnapra marad, és a fürdőszobát sem sikerült megcsinálnom:(. Holnap majd jól belehúzhatok, de legalább a reggeli rutinomat végig kipipálhattam.

Azért hogy lássátok hogy nem telt munka nélkül a nap, elmondom, hogy megmostam az ablaküvegeket, amiket tegnap jól összemaszatoltunk amikor kint takarítottunk. Szép lett. Feltettük a fürődszobábana a zuhanytálca mellé a polcocskát, ami jó rég óta várja a sorsát, de most már is pakoltam. Portalanítottam is:D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: