Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

Vasárnap- Lelki feltöltődés- Sikerkör


Ma is sok új gondolatot kaptam, bár ma nem a mise adta meg azt a feltöltődést, amit átlagos vasárnapon ott kapok meg.
Nem tudom hogy szoktatok e gondolkodni azon, hogy mi is kell ahhoz, hogy sikeresnek érezzétek magatokat. Én szoktam, de soha semmire nem jutok, mert én most is sikeres, és boldog vagyok... de valószínű lehetnék boldogabb is, vagy fogalmazhatnék inkább úgy, hogy lehet hogy ki tudnék hozni többet az életemből. Ma kaptam egy kis iránymutatást arra, hogy merre induljak el a válaszok megtalálásában. Vessünk egy pillanatra arra a sikerkörre, ami adhat egy két új gonsolatot.

Munka: Azt hiszem, hogy ez az a terület, amiről  a legtöbbet tanulunk. Minden iskola arra képez minket, hogy a saját szakmánkban jók legyünk, és mindezt jó alkalmazottként végezzük el. (sose voltam jó tanuló...ergó sose leszek jó alkalmazott...)

Pénz: tapasztalatom szerint az sokat mondjuk, hogy a pénz nem blodogít, meg nem minden, de a legtöbb indőnket mégis csak a pénzkeresésnek szenteljük, ami talán nem csoda, de az arányok nagyon elvesztek.
Család: apukám mindig úgy fogalmaz, hogy a társadalom legkissebb egysége. Lehet. Azt is szokta mondani, hogy a legjobb társadalom biztosítás...ezzel már tudnék vitatkozni, de inkább nem... A családról nekem kizárólag az én családom jut eszeme... Nagyon szeretem, és bármilyen áldozatra képes vagyok éret.
Egészség: kell erről bármit is mondani? talán csak annyit, ha ez nincs, semmi mást nem lehet igazán értékelni, élvezni. Meg még egy gondolat, a saját egészségünk nem csak ránk van hatással... és ezt én mindig igyekszem szem előtt tartani.
Szabadidő: kinek van ilyen mostanában? mi most sok munkát fektetünk be azért, hogy később legyen....tudunk majd vele mit kezdeni, de addig is igyekszünk a lehető legjobban befektetni, kihasználni azt, ami van.
Barátok: szabadon választott család. Kicsi a baráti köröm, de remélem értékes. Számomra az.
Jövőkép: Mit tennénk enélkül? miért érdemes felkelni reggel ha ez nincs? Neked van? Én sokat dolgozom a magamén....
Elismerés: Ne várjuk mástól, amíg mi nem ismerjük el magunkat, és adjuk, mindenkinek, aki nekünk fontos, amikor csak tudjunk, mert ennél jobban semmi nem motiválhat hatékonyságra senkit.

Én ilyen gondolatokkal töltődtem fel testben, lélekben, és szellemben ezen a héten. Lesz még mit gondolkodnom rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: