Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

Az én választásom 1.

Hétfőn, (sőt van aki már tegnap) új csapat Flylady kezdi meg a felszállást a kifutón. Nem mondhatom hogy tőlem függetlenül, mert hát igencsak én nyitottam a propagáló topikot:D. Azóta már többen kérdezték, hogy az egyes műveleteknél milyen tisztítószert érdemes bevetni.  Egy postom már volt ezekről, de lássuk be sokat nem tudtunk meg róluk, csak annyit, hogy nagyon csinosak. Most termékenkét végigfutok rajtuk, és azért azzal kezdem, ami ebben a postban szerepelni fog, mert ezt használtam az első napon, a mosogató fényesítéshez. Ezzel áztattam pár órát, és értem el fantasztikus eredményt. Azóta a fényesítés esti rutinná vált, de nem kell hozzá semmilyen anyag, csak egy jó rongy, amit én a Lidlben veszek, de arról is teszek fel képet.


Amikor áztattam a mosgatót, akkor a legerősebb vízkőoldómhoz nyúltam, ami a wctisztító:D. Nem tettem sokat, de azt a kicsit, ami mégis belekerül, forróvízbe tettem. Hült amíg bele tudtam nyúlni, és aztán leengedtem. Akkor gyakorlatilag már tiszta volt. Ami még esetelg maradt, azt a fürdőszobai tiszító levitte egy pillanat alatt(kész nem kellet).
A pontosság kedvéért az összetevős részt is lefotóztam, bár túl sok dolog nem szerepel, de hátha valakinek többet mond:D. Legjobb tudomásom szerint, kizáróla a citrom valamilyen formában koncentrált erejét használja, de ennél többet nemtudok, csak hogy a mi ezer éves wcnk csillog a reggeli turbótörlések óta:D.
A Pursue wc tisztítónál még meg kell említenem, mivel igyekszem a hatéknyságot és a környezetvédelmet egyensúlyban tartani, de az ecetszagot utálom.. hogy a falkon komposztálható(fél év alatt lebomlik, kb eddig elég amúgy egy flakonyi, de min. 3 hónapig), és elégethető(úgy ég mint a papír, szagtalan, és hamu lesz belőle.)
Sok sikert az indulóknak, velük indítom én a kis mesét, hogy nekem hogy telt az első hónap:D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: