Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

Fotós, beszámolós

                             
A hideg jelenleg nagyon szokatlan, majdnem hogy elviselhetetlen. Jön a tél, és eddig még egyszer sem aggasztott ez a dolog ennyire. De vannak jó hírek is:D.


Egész életemben az hallgattam, hogy én milyen szétszort vagyok, milyen rendetlen, és hogy hogy lehetek ennyire igénytelen a környezetemre. Soha, senki nem hitte el nekem, hogy nem azért van káosz, mert én ezt szeretem, hanem azért mert egyszerűen el se tudom képzelni, hogy hogy lehetne rendet tenni, tartani. És tessék, egyszercsak jön egy "hülye Amcsi" módszer, és az én lakásomban rend van. És ez nem kényszer, hanem szabad választásom, saját döntésem, MAGAMÉRT, mert NEKEM ez a jó. Önző vagyok, lehet... de ha más várta el tőlem a rendet akkor meg dacos voltam, meg talán nem katasztrófa valamit magamért csinálni.
Mai napunkat Csillánál töltöttük. Gyerekek jól elvoltak, aludtak is valamennyit. Mi meg pakoltunk. Sokat, sokat haladtunk, és remekül éreztük magunkat. Reggel vitt uram, este meg jött értünk. Csillával csináltunk sütit vacsira, meg körtét tálaltunk mellé. Sikere volt. Vacsi után meg hazajöttünk. Reggel a rutin elvégzése után indultunk el, úgyohogy a napi feladatokkal, és a zónámmal kellett még elszámolnom itthon. Nem volt túl nagy kihívás. Az iroda 5 perc alatt készen lett, meg a konyha mondjuk 10 percet vett igénybe. Nagy halogatós elvégzése most nem volt, de talán holnap belefér majd valami.
A sok rizsa után jöjjön meost pár kép, a sütiről, meg a kicsi fiamcskám ágyikójáról, mert hogy arról írtam, de végül kép nem került fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: