Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

Újraálmodás

Tegnap este mialatt kerestem a pár hete kiválaszott kanapét, hogy képet mutassak Nektek róla, (amit végül nem találtam meg), szöget ütött a fejemben egy másfajta megoldás. Ahhoz, hogy ezt érdemben megoszthassam veletek, egy kicsit mesélnem kell alkásunk jelenlegi berendezéséről.

A legfontosabb, hogy az iroda rész egy hónapja került kialakításra, és ezzel az eddig nappali konyha funkcót ellátó helység újabb funkcióval bővül. Meglepően jól siekrült. Az átrendezéskor, a kanapé került a térelválasztó szerepkörbe, mögé került uram aztala, ami általa egy kis zug alakult ki neki, amiről én azt gondoltam imádni fogja:). Az én asztalom pedig párhuamosan a kanapával és az ablakkal kicsit arrébb. Na nem biztos hogy ez érthető:D, de az a lényeg, hogy jól sikerült.  Megszerettük a kanapét, ott ahol van, bár komoly hotspot lett segényből, ami engem sok sok munkával lát el. Megláttam a keresgélés közben a képen látható fotelt. Annyira csini szerintem. Ehhez tartozik a következő képen bemutaott puff:D. Elkezdtem beszélgetni Gergővel is a dologól, és kiderült hogy ő bizony nem szereti kerülgetni a kanapét. Meglepett:). Amikor elmondtam neki, hogy felmerült bennem, hogy két puff, és két fotel jobb lenne nekünk, mert több ülőhely, mobilabb ülőhely, asztalt is tudunk közé tenni, ami már van itthon, csak épp el van hanyagolva, és hát nem utolsó sorban, szinte  fele annyi ez így mind, mint a kanép.  Szóval hamarosan ők fognak beköltözni a "nappalinkba" varrok majd bele szép párnákat, és akkor annyira mutatós lesz:D, várom már.
Remélem ez Uram számára is tökéletes megoldás lesz, mert ha nem kérdezem eleget, akkor nem tudom meg hogy zavarja valami....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: