Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

Ha szerda, akkor le a halogatással!

Háztartásomat 30 napja Fly Lady program alapján vezetem. Eddig sehogy sem vezettem:D. Azóta remek változások álltak be minálunk. 3 helységünkből 3 ment át komoly változáson. Ennek ellenére, azt kell hogy mondjam, még mindig vannak mumus részei a háznak, amiket halogatok, ameddig csak lehet. Valószínű nem én vagyok az egyetlen halogatásra hajlamos háziasszony, mert a program megalkotója a hétből egy teljes napot szán valaire, amit folyton halogatunk. Bár ez igazából ez ideális esetben 15 percet vesz csupán igénybe. Nálam nem idálisak még a helyzetek... minden sokkal tovább tart. Mára a kisszoba kisebb átalakítását szántam magamnak.
  • egy polc leürítése, és kiszanálása a szobából
  • kisfiam szekrényének áthelyezése a polc helyére
  • szekrény helyére varróskosár beköltöztetése
Azzal azonban nem számoltam, hogy mekkora mocsok fog várni egy egy elem elmozdítása kapcsán. Előkerült a porszívó, tisztítószerek, és rongyok. Gyereket elkell szeparálni...nem megy könnyen, hallom a nappaliból a sürű anyakiáltásokat...persze annyira nem kell ám sajnálni, apukája lelkes mesenézegetésre próbálta épp ösztönözni.
Minden a helyére került. Egy két kép is. Tetszik. Megérte. Elégedett vagyok az eredménnyel, és nem is égtem ki teljesen. Ami azért is előnyös, mert mára még az aktuális zónafeladatom is hátravan.
A fura fogalmakat lassacskán én is megmagyarázom majd az egyértelműség kedvéért, de addig is a Fly menüpont alatt elolvashatjátok a pontos program leírást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: