Ezen a blogon írom le milyen siker és kudarc élményeim vannak háztartásom vezetése, szépítése közben. Ha érdekel, tarts velem, olvass, és írj bátran! Érezd jól magad!
RSS

Kedd-szervezés-barátkozás a naptárral

Hétfőhöz tartozóan még ma fel kellett mosnunk, és természetesen a söprést is újra kezdtük.
Ma pedig,  mivel volt némi összetűzésünk Gergővel, hogy mikor mit, és kinek, és miért, és hogy kell(ene) csinálni, és egyébként is MIVANMAVEKEM? Rájöttem, hogy most jött el az a pont, hogy megosszam urammal kontrolmappám kicsiny titkait:D. Nem volt titok... együtt csináltuk, segített a szerkesztésében, de nem méllyedt bele a tartalmába, csak én pipálgatok kitartóan, és igyekszem rendszresen. Évezem. De vissza a lényeghez. Azt terveztem keddi feadatnak, hogy felfrissítem két hónapja pihenő pénzügyi rendszerecskénket(nagy nagy gonddal, és végiggondolással készítettem el annó), kiadásaink, bevételeink számontartására, hogy megtervezhessük mire mikor kerül sor a megvásárlásra váró dolgok listájából(ha tudom meddig kell várni, és mit kell addig tenni, sokkal türelmesebb vagyok). Be kell látnom, hogy hatalmas rendszerigényem van, hogy tudjam, hogy mi után mi jön, hogy mikor mit szerenék csinálni, mert megígértem magamnak. Lehet hogy ez rettenetesen hangzik, de én kivirultam mióta rend, és rendszer van körülöttem. Szokásaim rabja vagyok, és most igyekszem megfelelőeket kialakítani... Ti hogy vagytok ezzel?
Szóval már megint eltérültem. A kisebb vitánk után rájöttem, hogy el kell halasztanom a pénzügyesdit, mert beírom közös googli naptárunkba, hogy mikor mi is jön a napi, heti, havi ciklusba. Rájöttem, hogy a kedd mindig ilyen kicsit kibillent nap, mert nem tudom mit is kéne szervezni... Ezért minden zónában más keddi feladat van, azt is beleírtam. Gergő nagyon örül ennek, mert így tényleg minden este szóbakerül egy kicsit az itthoni tennivalók listája is majd. Szóval ekészült naptárunk FlySzilda részlege. Ha valaki szeretné látni, szivesen megosztom, mert semmi túl személyes nincs benne, tényleg csak arról szól, hogy nálunk milyen feladatok történnek egy egy napon. Ha adtok emilcímet, megleshetietek(hátha így kicsikarok kedves olvasóimból pár kommentet, mert látom ám hogy jártok itt, szépen nő az oldalsávon a látogatókat számláló számocska, és persze minden rendszeres olvsasómat is köszöntök!)
Míg száradt a lakásunk, anyukám konyhájában összepakoltunk kicsit, mert most nincsenek itthon, és kicist eluralkodott a káosz, de már minden rendbejött:D, rendbehoztuk. Jólesett. Most este sütit sütöttem, éppen hül... szépre akartam csinálni, de megint nem sikerült... van még mit fejlődni... úgyhogy, bocs, de képet nem tudok róla adni:(, mert csak egy szétfoly tészta alma vegyeslepényt láthanátok...
Holnapra is készülök mesélni Nektek, arról, hogy mik is várakoznak a bevásárló listánkon, amiktől még szebb lesz az életünk, és a lakásunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gondolataitok: